About Me

Convocation MMU

 Pada 21 hb September 2019, kami sekeluarga telah menghadiri istiadat majlis convokesyen  MMU 2019 untuk tamat graduasi Diploma in Information Technology di Kampus MMU Cyberjaya. Abg Amirul telah menamatkan pengajian di Kampus Air Keruh, Melaka bermula July 2016 to December18, Now abg Yol meneruskan pengajian di peringkat Ijazah di Cyberjaya utk Software Engineering, Insyaalah umi doakan kejayaan abg yol utk tahun tahun yang mendatang.
 Nie suasana ketika berada di dalam dewan. Luckily we all menginap di Cyberjaya utk pastikan sampai on time, so takdelah nak rush pepagi dari Shah Alam. Since we all sampai pun lewat jugak kat Cyberjaya Hyve Soho Suite-Sapphire Home. so not much photo we all ambik. Lewatnya sebab petang jumaat jam giler nak ke cyberjaya, lepas tu late dinner lagi . Check in pun almost nearly 11.00 pm. Sesubuh hening dan nak siap check out dan keluar, jadi macam kelam kabut jugak, luckily we manage the time well sampai kat sana on time utk yol Q by 7.30. Parents dah start masuk dlmm kul 8 .00 pagi ke dewan.

 By 8.30 graduan dah start masuk ke dewan. Berbeda dengan majlis konvo di institusi yang lain yang pernah kami hadir, MMU memulakan majlis dengan menggunakan visual ebee sebagai mc, on which tak perlukan host berdiri bagi ucapan atau arahan. Majlis start on time, tanpa ada opening speech yang panjang, Cancelor MMU rasmikan majlis dan terus bagi scrool kat graduan, dalam hati...wah bestnya mesti cepat nie hahahaha...ucapan dari cancelor ada.. tapi pengakhiranlah...so its good kan. As we know parents datang sini mesti nak tengok anak-anak mereka..so what they had done memang terbaiklah, we could said understanding customer/clients well.







 Yeaayyy... abg yol ...peace tuuu



 Ini pula kakak, nenek dan tokki yang bersama-sama meraikan majlis utk abg yol, jauh datang dari KB tu..depa semua berada di conference room yang ada live update as well. Mana abg yol nie kami di sini....hehehe
 Kakak dengan cute facenya..
 Family foto kat luar dulu..


1 comment:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    arena-domino.club
    arena-domino.vip
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete