About Me

Nasi Kukus


Since minggu lepas agak sibuk over the weekend kerana kami ke Pekan untuk Report Day Card 2018 di Instar Pekan kami tidak sempat berjumpa dengan kakak. Jadi untuk melepaskan rindu dekat kakak nie umi dan abg yoel datang melawat kakak di campus for lunch treat ajer since kul 2 petang kakak ada kelas lagi. 
 Abang yol suggest makan kat section 7 shah alam since ianya dekat skit dengan campusnya, so we all agreed ajer, since tak familiar sangat kedai makan kat sini, kecuali main terjah ajer. Abg yol suggest makan NASI KUKUS.  Wah nampaknya demam nasi kukus tak habis lagi. Yelah since we all ke Pekan dan balik ke pekan, nasi kukus yang di cari oleh abg yol, kebetulan acik pun suka. Umi dan abah layan ajelah.
 Aduh memang terbaek lah rasa nasi kukus kedai nie. Kuahnya boleh letak banyak mana yang kita nak sampai banjir pun bole.. Harga pun berpatutan, yang pasti memang sedap macam yang kami makan kat pekan.

 Kakak eager nak makan nasi kukus nasi, sempat lagi posing tu.


Tu dia nasi kukusnya, ianya sama di mana-mana cuma rasa yang membezakan kualiti. Itulah yang akan menjadi penarik kepada mereka yang menyukai nasi kukus. Lupa pulak nak snap nama kedai. Yang pasti berdekatan dengan stesen minyak Bp yang ada mc D.

No comments:

Post a Comment