About Me

Doughnuts

Doughnuts... bukan sejenis kuih, tapi brand name untuk bagpacks, sis actually berkenan dgn KANKEN backpack asalnya, lama dah dok survey... tapi beg dia simple ajer, lepas compare review dengan doughnut , sis tertarik dgn beg nie sebab dia similar dengan kanken tapi bab compartment nie Doughnuts win.

Sis pun survey survey kat Lazada & Shoppe untk cari distributor. So terjumpalah dengan the bagstreet.com  maka sis pun ordelah via online thru thebagstreet.com . Kenapa sis berkenan?Berkenan tengok mini bag nie yang super cute dengan compartment yang banyak kat dalam bag. Yang sis paling suka bag ini ada dua compartment kat dalam untuk isi botol air dan payung or fit- in fragrance bottle. Satu lagi buat sis nak beli nie ialah bila jalan kuar dengan anak-anak, ada ajer yang menumpang powerbank, tumpang letak phone dan bagai , belum kira barang umi dia lagi, dengan compact powder, tisu, pin tudung , buku citer dan pen. Size bag nie LXHXD 21x30x9cm, anggaran size A4 paper boleh masuk.

Sis dah survey kat lazada/shoppe, tapi rega nampak murah tapi originalnya kita tak sure, tambah lagi bila tengok differences on price...of courselah. Memang original dan puashati,  checked with their website once we scratched the silver bar.

Untuk second order thebagstreet bagi voucher for 20% off lagi, so nanti nak beli untuk my doter untuk uni bag dia.

1 comment:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    arena-domino.club
    arena-domino.vip
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete